tisdag 27 november 2012

Ryckigt? Med flow

Mötte upp med Johan och Johan på Gerda för att köra lite tyngdlyftning, upplägget såg ut såhär för min del.

Ryck 10*3@55kg

Stöt 10*3@75kg

Frontböj 3*10@70kg

Totalt: 6000kg

 

Sådär ja, 6ton, får försöka ligga där och helt enkelt öka sänka reps men öka vikterna något.

Tror att tonnaget är rätt.

Mycket böj hela vägen så körde ganska lätta böj som avslutning.

 

Nu rör det på sig ordentligt med Crossfit Lund, snack med hyresvärden idag om tidsplanen m.m

Och mycket annat prat med kollegan, helt klart händer det :)

 

Lustigt att hinna med 1 föreläsning + mer än 4h plugg, 3h jobb, pendling till och från helsingborg, 1.5h träning, ut med hunden ett par gånger, städa, sälja lite prylar..

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag bor i Lund och är intresserad av att börja träna crossfit och när jag sökte på crossfit lund på google kom jag in på din blogg.

    Ska du starta ett crossfit-gym i Lund? När är det isf tänkt att öppna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Jodå det är på gång, vi håller på och ska fixa med lokalen nu i dagarna och sen så ska det ramla in lite prylar.
      Planen är att komma igång vid årskiftet nu :)

      Vi finns på facebook :)
      http://www.facebook.com/groups/117507948277922/

      Våran mail är info@crossfitlund.com
      även info kommer upp på www.crossfitlund.com

      Tills dess så tränar jag på Gerda och det vore kul att träffa dig :)

      Radera