onsdag 21 november 2012

Hyfsat flyt iallafall, känns bra :)

Tisdag:

Sen träning då jag försöker plugga ifatt mig i fysik, gått fint men trött i huvudet när jag kom till gymmet... Inte så snabb heller när nästa hela dagen tillbringats sittandes.

 

10*2 powersnatch@60kg

10*2 powerclean and splitjerk 75-90kg

5*2 backsquat@120kg

 

Onsdag:

Snatchcomplex:

5set

3varv

1 powersnatch

1 ohs

1 snatchbalance

 

40-45-50-52.5-55kg

 

Wod

"Cindy"

Amrap 20min

5 pullups

10 pushups

15 airsquats

 

24v+ 5,7

 

Helt ok pass, fortfarande stel i vänster axel, dock så är det allt lättare att värma upp.

Gött det kanske släpper snart :)

 

Snatchcomplex: PR i just den complexen, fanns lite kvar i tanken vilket är bra då det var teknik fokus.

Cindy: inget PR men ganska bra fart, bröt upp pushups seten strategiskt i början vilket gjorde det lite lättare.

Dock så var det svårt att släppa pacingen på knäböjen, typ bra fart de sista 2 varven.

Strategin lönade sig ändå :)

 

Åkte ner till Hak, tyngdlyftningsklubben i Helsingborg efter jag var klar med rx passet, tjejen ska köra lite där för att få iordning på tyngdlyftningen, ska nog haka på en gång i veckan om jag hinner.

Duktiga killar och tjejer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar