torsdag 15 november 2012

Do My own thing...

Blev inte mycket träning igår så åkte upp till CF Helsingborg för ett pass efter föreläsningarna... Har tydligen en tendens att hjälpa folk på gymmet istället för att träna.
Inte bra för min träning men förhoppningsvis bättre för andra.

Onsdag:
Lite power cleans, snatch balance etc
Backsquats:
4*3@110kg
5*125kg

Torsdag:

Teknik: OHS, upp till 70kg
Helt ok vikt, inte fullt stöd i axlarna så stannade, dock ganska lätt upp,

Splitjerk: upp till 80kg, bra fart på 70kg dock värre på 80, helt klart något jag måste öva på för att få en klockren på 100+

Kipping HSPU: wtf.. Hur skumt som helst, helt klart känns det bättre med strikta, men måste övad till längre pass.
Hyfsat flyt på slutet.

Wod:

2min Me kb swings@32kg
6min amrap
10 squats(20kg sandsäck)
10 pushups
10 hollowrocks
2min me kb swings@32kg

42 reps
7varv+7pushups
33 reps

Blev dryga swingar andra varvet, lite väl paceat.
Bra pass helt klart :)
Helt klart kan man slå 50reps båda varven om man bitet ihop.

Cash-out:
Massa mobilitet :)
Axel mobilitet och höft, något jag definitivt behöver.
Mer av det måste det bli.

Imorrn är det till att hjälpa svärmor att flytta i Ljungby.
Mycket funktionellt att bära soffor m.m ;)
Någon sugen på att haka på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar