söndag 4 november 2012

Lördags nöje

Igår så bars det iväg till en kompis för brädspels kväll, sjukt kul, sedan har vi inte typ träffats ca 1.5år så så gör det nästan allt lite roligare.

Något av de bästa sätten att umgås slår en film kväll de .flesta gånger utan tvekan.

Vi spelade, airline europe, robo rally och longshot, riktigt bra spel allihopa :)

 

Gårdagens träning:

Sista mys passet där jag gör lite vad jag känner för när jag går in i gymmet, på måndag är det tillbaka till outlaw igen.

Upptill en tung 1:a powerclean: 95kg

Sedan var 30s 1 powerclean@80kg i 8min

 

5set 5:or squatclean thrusters 4*60kg, 1set@70kg

 

Gick förvånansvärt bra, lite seg i powercleansen, inte nån riktig klipp.

Dock var thrusters ganska lätta, svårare att kontrollera andningen, hade nog kunnat lägga på nått kilo och ändå lyckats på slutet :)

Jag och min lagkamrat förra helgen :)
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar