tisdag 15 maj 2012

Näringslära

Har pluggat lite näringslära på distans under våren, idag så var hemtenta på kursen.

Ja, 2.5h senare så vart man rätt seg i huvudet, kanske inte smartare för det mest förvirrad.

Har absolut ingen kolla på hur det gick, vilket i sig kanske är ett dåligt tecken.

Men en omtenta Är bättre än att precis klara kursen, det är väl det som är poängen.. Att lära sig och komma ihåg saker än att bara klara kursen.

Blir till att läsa igenom kurs boken engång till när tentan kommer tillbaka ;)

 

Skulle ha varit lite teknikträning på rycket, men här får förnuftet ta över... Kl 22 så är det dags att närma sig sängen.

 

Mobility Wod:

3/30

 

10min squat

Samla ihop 10min i ASS to Grass squat, tror att den här är riktigt bra för mig.

Kommer att köra den här igen om ca 2v, kan hjälpa en del för min höft och mitt knä, sedan är den lätt att komma ihåg ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar