söndag 6 februari 2011

Paleo challenge #4

SWOD

Snatch – 3-3-3-3-3 (notera ditt 3RM)
57.5kg

Snatch High Pull 3 x 3
75kg

Front Squat 3-3-3-3-3 (notera ditt 3RM)
95kg

WOD

Paleo Challenge #4

AMRAP 7 min:

4 Muscle Ups
6 Thrusters, 40 kg
8 Jumping Squats

Totalt: 6varv +2 MU

Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så det blev ingen film på Paleo Challenge.
Ser dock att det finns en lätt möjlighet att bryta 7varvs gränsen, MU tog längre tid än vanligt.

Styrke seten hölls vikten på den nivån där jag kunde behålla formen utan några större problem.

2 kommentarer:

  1. Nice tangerade mig, du tyckte alltså inte flåset var värst? Är det bara jag som har så kass kondis? :)

    SvaraRadera
  2. Nja, slog till på sista 1.5 varvet.
    MU höll tillbaka mig ganska mycket.
    Första setet obrutet, andra och tredje 2or, sedan singlar hela vägen.

    Typisk crossfit pose när klockan började pipa. ;)

    SvaraRadera