onsdag 23 december 2009

Diane m.m

Sista passet innan julafton, kanske hinner klämma in ett på juldagen men det får man se då.

Burgener Warmup

Snatch
1-1-1-1-1-1
45-50-55-65-60X-65X

Vad hände där??? räknade fel på vikterna... trodde att jag ryckte 60kg... Nytt PR

WoD
"Diane"
21-15-9
DL 225#(103kg)
HSPU

Tid: 4:12

Hade varit PR om jag inte insett att jag satte händer för brett....

Första setet marklyft obrutet, andra setet nästan obrutet, sista obrutet.(hook grip)
HSPU gick bra förutom att jag var för brett, tyckte det känndes för lätt.

Diane from charlie Nilsson on Vimeo.



Får inte riktigt ner backen när jag kör flera reps på mark, men men lite mer att arbeta på.

2 kommentarer:

  1. Inspirerad av mitt pass ser jag :)

    Fina ryck och grymt bra tid på Diane!
    Som du säger så står du ju lite för brett med händerna, men det tightar du ju till och kör sub 4 min nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Jodå inspirerad av ditt pas heltklart.
    Ville köra nått innan, såg vad du hade kört, det där såg vettigt ut :)

    Jodå, om man skiter i att försöka göra allt obrutet, samt tightar till HSPU så finns nog möjligheten

    SvaraRadera