tisdag 22 december 2009

CTB pullups/dips/squatisar

Kroppen kändes konstig så det blev ett omgjort pass ifrån mainsite(mycket omgjort och nedskalat)

Uppvärmning:
Greg A. warmup
Doubleunders
Snatch deadlift(15kg)
Thrusters@30kg

5 varv av:
7 CTB pullups
7 Ringdips
20 airsquats

Tid: 5:12


Vila ca 10min

1min Amrap av:
60.5kg Squatcleans

11reps

Kanske lite väl lätt skalad wod men fick upp pulsen och blev tvungen att bryta ringdipsen på andra varvet.

Borde dock ha vänt vikten fler gånger än vad jag gjorde, 5 rep sen en liten kort paus... tjohej vad tiden försvann där.

2 kommentarer:

  1. 1 min AMRAP, ja man har ju hört om mycket men 1 min, haha. Grymt att hinna med 11 reps! Jag testade 30 på tid i våras och gjorde väl det på 5-6 min, det hade du ju rippat fullständigt! Go jul!

    SvaraRadera
  2. tja, fel uttryck kanske ;)
    As Many Reps As Possible kanske

    Go Jul!

    SvaraRadera