måndag 17 augusti 2009

On Ramp...

Nu så ska en kompis börja träna också, välkommen Kristian ;)

Uppvärmning
Teknik träning: Squat, Pushups och Bodyrows

WoD
200m löpning
15-12-9
Squats, pushups, bodyrows
200m löpning

Kristian: 16:55

Grymt jobbat, segt som attans att göra när det börjar bli svårt att andas.
Riktigt bra form på Knäböj.




I mina egna försöka tafatta försök till att förbereda mig inför SM, så testa man på dubbla WoDs ibland.
Idag blev det:
Death by pullups: 19R +13 pullups (PR)

ca 1h senare så gjorde jag:
200m löpning
15-12-9
Squats,Pushups,Bodyrows
200m löpning
Tid: 3:28

Kort och intensiv.
Fick bryta ned Rowsen redan första rundan... undra varför ;)



Återigen starkt jobbat kristian!!!

3 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat Kristian! Du kämpade på skitbra hela tiden. Det viktiga är att ta sig igenom det i början, sedan kan man förbättra tider och liknande.

    Men varför fick inte min tid vara med... :(
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Den fick inte vara med för att jag inte kom ihåg den, posta den här så läggs den in ;)

    SvaraRadera