fredag 28 augusti 2009

Jävulusiska Mary...




Då närmar sig SM och får väl försöka tänka lite på att vara någorlunda hel till nästa helg så jag tänkte ta det "lugnt" med att bara köra en WoD idag.
Dock så en 20min AMRAP kanske inte alltid är det bästa ;)

passet blev så här:

CFWU*1 (få in lite butterflys)
3-4min teknik snatch/powersnatch

Snacka lite skit

WoD:

"Mary"
Amrap 20 min av:
5 HSPU
10 Pistols
15 pullups

Rounds: 14+5,9 PR

PR med 2 rundor.

nog en av de jobbigaste Amrapparna som hittats på....
Rördes runt i magen...

Dock så blir det nog lite lugnare för händerna imorgon.. drog till händerna lite... dumt att paja dom totalt till nästa helg.

en snabb koll i en gammal loggbok så får man ju säga att CrossFit works!
Min första Mary var 4ronder på 20min... ca 1.5år sedan

3 kommentarer:

  1. Oj! 15 ronder Mary är inte fy skam!

    SvaraRadera
  2. Inte där än, men tids nog så kommer den nog...
    med tanke på att min första Mary för typ 1.5år sedan var 4 ronder på 20min så har det gått ganska bra ;)

    SvaraRadera