tisdag 23 augusti 2011

Copycat

WU: 400m löpning, mobility drills, min flight simulator 5-25-5 2:33, pushpress

SWOD:
Pushpress snabbt upp till en tung 1:a sedan 3*2@85%
82,5kg 85kgX
3*2@70kg

WoD:

"Moore"
Amrap 20min
1 ropeclimb (sub 5 towel pullups)
400m löpning
Amrap HSPU
7varv+1 towel pullup

HSPU: 71st (17,12,10,11,7,7,7)

haft problem med all form av press under en tid nu, har kunnat reppa diane obrutet, nu knappt hälften... dock känns det att det blir bättre sakta men säkert.
Måste införskaffa mig ett rep, blir ett problem vart jag ska hänga det.. men det får bli ett senare problem.

Post wod

Amrap KBS@24kg 81st
Farmers walk for meters 2*32kg (1st KB+1st skivstång med vikter) 103m+60+40m

Totalt rökt i underarmarna efter svingarna, kanske kunnat klämma ur en eller två svingar till men totalt hjärnsläpp när jag insåg att jag passerat 80.
Farmers walk... klent men ingen kraft kvar, dock så har man nu vandrat kvarteret fram och tillbaka med en skivstång... så stämpeln kvarterets knäppgök har man nog skaffat sig.

Rätt nice med att göra träningen sent, man hinner läsa lite bloggar innan träningen, sno lite uppvärmnings ideér och emellanåt få lite tips och tricks inför passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar