söndag 3 januari 2010

OPT/Uppsala

Beställde lite vikter av CrossFit Uppsala så hamnade i Uppsala över helgen, där det även hanns med ett pass.


Hos Crossfit Uppsala:

A. Build quickly to a tough but not 1RM in the Power Clean - take no more than 7 minutes; rest 60 sec ONLY after last set before B
60/70/75/80/85kg

B. 1-10 CTB chin up ladder for time; rest 60 sec before C
5:14 (1-9+8, drog sönder tassen så bröt där)

C. AMRAP DB Burpees in 2 minutes - 25/15#/h
32(lite skrik från Martin hjälpte allt till)

Lite för mycket vila emellan ABC, men tittade till mina föräldrar och Anna som höll på med Barbara under tiden,
Får allt skylla på Martin för vilket pass ni körde ;)

Mysiga lokaler som CrossFit Uppsala bor i, trevligt bemötande och fin fin utrustnings inköp... recension kommer när man har hunnit testa.

2 kommentarer:

  1. Trevligt att träffas! Hoppas att vikterna kommer till användning.

    Men skrek gjorde jag väl aldrig. Bara förklarade läget (sluta slöa, latmask) :-)

    Och barbara är väl kul?

    SvaraRadera
  2. Jodå det kommer dom nog.
    Lite så här efteråt så kanske 4st 10:or istället för 4:a 20:or hade varit smartare..
    Men får köpa fler när det blir dags för fler stänger hemma.

    Skrek och skrek.. hur det tolkas mitt i är väl en helt annan sak ;)

    Haha, lyckas du övertala mina föräldrar och Anna det så blir jag imponerad

    SvaraRadera