måndag 28 september 2009

Vilovecka

Drog på mig massa spännings huvudvärk m.m så det blev några dagars vila.
Sitter hemma med lite ont i öronen och konstig i halsen, så det blev någon dag till.
Har inte haft någon hel vilovecka på ca 1.5-2år så det kanske var dags... någon extra dag har man ju haft men inte fler än 3 tror jag.

Var på klassträff i lördags, 10års jubileum för 9:de klass.
Man börjar bli gammal ;)
Intressant att höra vad folk har gjort med sina liv så här långt.

På indirekt uppmaning av Mads så anmälde jag mig till Scandinavian CrossFit Challenge, så nu är det bara att bli frisk nog att inte få spö av alla som deltar.
Hoppas på ett starkt startfält den 31/10.

Får ju räkna tävlingen som hemmaplan, eftersom jag har ca 6mil till tävlingsplatsen, jämfört med ca 50 förra gången ;)

Nu är det vila i någondag till!

1 kommentar:

  1. Gött attt du ställer upp! Men jag trodde vi skulle döma ihop? : )
    Forza Italia!
    Forza RossoNeri!

    SvaraRadera