onsdag 16 september 2009

Massa kul i gymmet

För min del så var det en ca 20min metcon som stod på schemat.
Efter lite beslutsångest så föll valet på "DT"

5R

12 Deadlift
9 Hangpowerclean
6 Pushjerk
155#, dock nedskalad till 135#/60kg


Tid: 15:51.28 PR

PR med 3.5min :)
Dax att höja vikten lite nästa gång.

Låg och försökte få ihop huvudet igen efter passet, ont i huvudet och illamående(någon som känner igen det där??), då dök Kristian, Robin, Hugo och Anna upp.

Deras pass bestod av:

CFWU*2

lite teknik genomgång

och sedan

Amrap 10min

10 SDLHP
10 Boxjumps
10 Knee-pushups



Starka prestationer idag!!!
Såg både PR och vita/gröna ansikten.
Stor kämpaglöd.

Anna: 8 rundor
Kristian: 7+6
Robin: 6
Hugo: 8+10,3

The Evil Kettlebell from Hell ----->

2 kommentarer:

  1. Såg lite oroväckande ut för honom ett tag där... men kul att han gillade det iaf!

    SvaraRadera
  2. haha det passet kommer jag inte glömma iallafall ;>

    //Robin

    SvaraRadera