söndag 16 maj 2010

Dubbelpass

Förmiddag:

Dutch Lowy Warmup

5varv
5 powerclean@70kg krav på obrutet
10 Burpees

Tid: 6:49

Svårt att riktigt dra igång när det finns ett moment som ska göras obrutet, Men blev lite jobbigt ändå ;)

Eftermiddag:

WU: 500m rodd 1:40 Damper:10

Frontsquat A2G
5-5-5
70-75-80kg

Backsquat@70kg
Max:30reps


Börjar kännas som jag kommer tillbaka kroppsligen efter alla skador som jag har dragit till mig...
Dock det där med att tänka ut innan hur något ska gå kan vara rätt dåligt...
Tanken var minst 20rep och hoppas att jag kommer till 30, när jag kom till 30 så rackade jag vikten automatiskt... kortslutning i huvudet, fanns minst ett par rep kvar även om ryggen tyckte lite annorlunda.
Men lite positiva tankar, sist var det 20rep@65kg så det här var ett rätt stort steg framåt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar