lördag 2 april 2011

Sectionals WoD 2

WU: rodd, mobility, några varv av DL, pushups, boxjumps

WoD:
Amrap 15min:

9 DL@70kg
12 pushups (games standard)
15 boxjumps
Score: 10 rounds

Helt ok resultat, kanske något mer att ge men var fasansfullt långa 15minuter.

Video är på g.

Dock så fick jag mail att dom tappat bort mina resultat från wod 1 från games.crossfit.com
Loggar in och ser att det är validerat av Crossfit Kalmar men jag kommer inte upp på leaderboard.
Försöker med en resubmit via länken som jag fick av supporten, men då är mitt första försök som jag kan skicka in igen.. inte det bästa resultatet som redan var godkänt och klart.. var tillochmed uppe på leaderbord.
Va i hemsidan har funkat för mig i snart 3 veckor och nu knölar dom till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar