måndag 30 november 2009

Linda... 3 Bars of Death..

då var det dags för Linda igen.

"Linda"

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 reps of the triplet:

Deadlift: 1 1/2 body weight
Bench press: body weight
Clean: 3/4 body weight

Set up three bars and storm through for time.

Marklyft 105kg
Bänk 70kg
Squatclean 52.5kg

28:50 PR

Har de senaste gångerna jag vägt mig vägt över 67.5kg så då hamnade kroppsvikten på 70 istället för 67.5kg

Alla marklyft obrutna, bänk brutet som bara den, squatclean taktik brytning varje varv.

Hade jag fått bänkpressen att fungera bättre så hade passet kortats ner till typ hälften... eller ja, 10min är nog inte att överdriva iallafall.

Konstigt att kunna köra Linda en måndag kväll på gymmet utan att hör ett enda klagomål... vi har bara 3 stänger på gymmet.... dock gick jag ett varv och frågade om dom som var där när jag började om någon skulle använda en skivstång de närmsta 20minuterna.


Paleo!!!!


Kvällensmiddag
Kalkon och kyckling rester med, broccoli,brysselkål, sötpotatis, sparris, tomat, gurka och sallad samt olivolja mums

2 kommentarer:

  1. Är sötpotäter paleo? Bra jobbat mini-Jocke! :)

    SvaraRadera
  2. Enligt Robb Wolf paleo gurun så ska det vara det, är fortfarande lite skeptisk men det är gott ialla fall ;)

    SvaraRadera