måndag 23 november 2009

Burpee/backsquat


WU - Greg A.

WoD

Amrap 20min
25burpees
15 BW backsquat

5R+10burpees


Väger mellan 67-69kg... så valde 70kg på stången.

Första varvet helt obrutet, sen var det seg burpees och brutna backsquats ala 6,5,4 som gällde framtill sista vavet där det smög in sig nån 2:a och 3:a .
Nog ett av de jävligaste passen på riktigt riktig länge, tittade på klockan efter 2 varv och såg att det var 13min kvar... snabb tanke om jag skulle orka hela vägen, eller dö halvvägs.
Dom sista 10 burpees tog ca 1min, SEGT!!!

Anna körde nedskalat
Amrap 12min
20 burpees
10 Backsquats@1/3 BW=ca 20kg


3varv

Enligt utsago så var burpees värst, får hålla med där.

Starkt jobbat på en av årets jobbigaste pass!

Ska notera träningsvärken som kommer komma imorgon, undrar bara hur mycket ;)

4 kommentarer:

  1. Snyggt, ditt pannben höll sig bättre än mitt!

    SvaraRadera
  2. Snygg bild, snacka om broad jumps! Bra kämpat, man blir ju sugen att köra!

    SvaraRadera
  3. Grymt! Starkt att göra! Skönt att slippa!

    SvaraRadera
  4. grymt jobbat. mina ben av borta flera dagar efter denna..

    SvaraRadera