onsdag 4 januari 2017

Mikkos Triangle

Återuppbyggnad av bloggen.. har alltid gillat skriva på bloggen så här är ett nystart som heter duga.

Kört 3:e passet för i år.

Siktar på att kvala in till SM i tyngdlyfting men ska ej tappa varken Kondition eller "Crossfit" delen av träningen.
Hur det ska gå tillväga får vara till en senare post.

Dagens Träning:

Mikkos Triangle
EMOM 40min
Min 1: Cal Row
Min 2: Cal Airbike
Min 3: Cal Skierg
Min 4: Rest

Målet är att komma upp till 20 Cal på varje övning.
Är en bit ifrån dock.
Dagens lugna prestation var:
Cal Row: 12Cal
Cal Airbike: 11Cal
Cal Skierg: 10Cal

Har en bit kvar men gäller att börja vart man är och inte dit man vill komma.
Detta kommer repeteras många gånger under våren.

Imorgon är det nya tag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar