onsdag 3 mars 2010

Franlicious

Var ute och sprang i lördags morgon, ett lugnt och rätt behagligt tempo där målet var att hålla mig i rörelse i 20-25min.
Kändes stelt och lätt ont i kroppen även efter det, dags för någon extra vilodag.. värk i kroppen nästan oavsett vilken tid på dygnet.

3dagar:
Söndag: avtackning av kyrkoherde och filmkväll: smörgåstårta, fika, pizza, chips, godis, choklad och lite vindruvor
Måndag: påläsning av kosovo historia, infrastruktur samt bakning av gluten och laktosfria blåbärs muffins... mums
Tisdag: gluten och lactosfria zone äpple och blåbärs muffins(lite samma sak men men ;))

Onsdag:
Uppsala inspirerad... (Läs Martin)

Fran
21-15-9
Thruster 42.5kg
Pullups
Tid: 4:45 PR (45sec)

Ingen Martin tid men första gången under 5min :)

Morsan var med

Efter lite pullup träning, powerclean/squatclean teknik träning

Fran::
15-12-9
Thrusters 15kg
Bodyrows

Tid: 4:46

Kort urdrag ur konversationen innan passet.

Jag: Vet inte riktigt varför jag vill göra den här...
Mamma: Inte, varför då?
Jag: Det får du se...

ca 15min senare....

Jag: förstår du vad jag syftade på?
Mamma: Ja, förstår inte varför nån vill göra den

2 kommentarer: