lördag 15 december 2012

Bradshaw

En Tenta vecka avklarad, nu till nästa...

Ja lite har träningen fått sig en törn nu i dagarna då pluggandet och CF Lund har haft det mesta av min uppmärksamhet.

Lite träning ändå, fortsätter med min Oly-cykel.
Känns rätt ok, haft lite dåligt flytt i överstöten men känns som det kan bli bättre snart.
Några veckor till sen får vi se vad som händer, stressar inte vikterna utan fokuserar på snabbhet under stången.

Dock ett avsteg igår:
Gustav på Boxen i Helsingborg plockade Boxrekordet på Bradshaw så var "tvungen" att köra den igen för att se om jag kunde ta tillbaka platsen :)

"Bradshaw"
10 varv av:
3 Hspu
6 marklyft@102.5kg
12 Pullups
24 DU
Tid: 13:12 PR

Jobbigt värre, PR med 1m50s så är nöjd, samt hamnade högst igen.. nu får jag vänta på när Gustav är i farten igen, bra kapacitet och tekniken blir bättre och bättre.... kommer att vara riktigt riktigt vass snart :P

Idag: lite lätta ryck och stöt samt bänkpress.
Mer av ett återhämtningspass än nått annat.

2 kommentarer:

  1. Gött jobbat.
    Du är snabb klarade själv bara 16,23
    vad är det som gör att du är snabbare än oss övriga?


    SvaraRadera
  2. Tja, ingen aning då jag inte sett vad du gör ;)
    Men 16:23 är en bra tid :)

    Men Allt obrutet förutom pullupsen och några missar på DU islutet.
    Finns mer tid att hämta om man klarar att hålla tempot uppe, 2 första varven på 1:35ish sedan något lugnare.

    Btw vem är du? Jörgen?

    SvaraRadera