tisdag 16 augusti 2011

svag?

A1: Powerclean
3-3-3-3-3
80-80-80(2)-80-82.5kg(1)

Klent, lite stressad uppvärmning inför det här kanske, fick till fina vändningar på 4:e setet dock försvann dom lika fort inför sista setet.
Var dock ej tungt, bara usel tajming.

B1:
12-9-6
Squatclean and jerk/thruster
MU
Tid: 9:46

Blev tungt en bit in på andra varvet, om ringarna hade suttit högre så man varit "tvungen" att kedja ihop fler MU så hade det nog gått lite fortare.
Helt klart knöligare med ringarna i axel höjd.

Vila ca 6min, Bonus Amrap tagen ifrån Måndagsklubben

C1:

Amrap 6min
3 Burpees
3 Wallballs
6 burpees
6 wallballs
Etc...

resultat: 12+15,3

Ruskigt seg i axlarna efter squatclean/thruster, MU.
Var iofs inte oväntat slö i mina burpees, känns som jag tappat farten.

Får nog utvärdera matintaget, känns som jag står och trampar i mina resultat just nu.

2 kommentarer:

  1. Sno på bara men inte spöa oss :)

    Har sen igår ökat det kvalitativa matintaget och kör med Progenex. Har kännt mig helt OK nu i tre dar trots VOLYM!

    SvaraRadera
  2. Missade med en repetition på burpee/wallballs... attans ;)

    SvaraRadera